COMPETENTE BIOINGINERIE MEDICALA
CONSILIUL DIRECTOR AL ABR
DECIDE
INFIINTAREA A 4 GRUPURI DE LUCRU CU URMATOARELE SCOPURI:
1.ELABORAREA (IN REGIM DE URGENTA) A COMPETENTELOR PENTRU FIECARE SPECIALITATE
2.CREAREA UNEI FISE A POSTULUI LA NIVEL DE RAMURA SANITARA PTR CELE 4 SPECIALITATI, PROMOVATA ULTERIOR PRIN ORD AL MINISTRULUI SANATATII
3.CREAREA CADRULUI LEGISLATIV CU PRIVIRE LA PROFESIA DE BIOINGINER - CAPITOL IN PROIECTUL DE LEGE
“LEGEA PRIVIND EXERCITAREA PROFESIEI DE BIOINGINER”
4. ELABORAREA DE ACTE NORMATIVE, ALTELE DECAT CELE ENUMERATE MAI SUS
ABSOLVENTII FACULTATII DE BIOINGINERIE MEDICALA CARE DORESC SA COLABOREZE LA ACESTE ACTIVITATI SUNT INVITATI SA ADERE LA
ASOCIATIA BIOINGINERILOR DIN ROMANIA
SI SA PARTICIPE IN MOD ACTIV LA ACTUL DECIZIONAL, PRECUM SI LA REGLEMENTAREA SPECIFICA A ACTIVITATILOR PE CARE LE DESFASOARA TOTI PROFESIONISTII DIN ACEST DOMENIU
ACTIVITATILE DE LOBBY SUNT IMPERATIV NECESARE PENTRU MEMBRII ABR
TEHNOLOGII DE PROTEZARE
MANAGEMENTUL SĂNĂTĂŢII
September 27th, 2006 at 8:09 pm
Pentru partea de laborator propun:
HEMATOLOGIE
1.Deservire echipamente medicale
-utilizare echipamente medicale si auxiliare conform procedurii de lucru;
-urmarirea graficului presatabilit a lucrarilor de revizie tehnica periodica
-executarea operatiunilor de mentenanta
-inregistrarea si evidenta echipamentelor medicale (identificare, date tehnice, intretinere, verificari periodice si service, defectiuni)
-decontaminarea aparaturii
2.Calitate:
-insusire si aplicare a cerintelor documentelor de calitate in vigoare
-efectuarea controalelor de calitate interne si externe
3.– ORGANIZAREA SI VERIFICAREA EDSFASURARII ACTIVITATII IN SECTORUL DE HEMATOLOGIE
– efectuarea receptiei probelor in laborator, conservarea in faza pre-analitica, sterilizarea si pregatirea materialelor, pregatirea probelor
-efectuarea hemoleucogramei, realizarea frotiului sanguine pt examenul citologic
-efectuarea testelor de coagulare
-determinarea vitezei de sedimentare a hematiilor
-manipularea probelor in laborator si conservarea post-analitica a acestora in conformitate cu cerintele procedurilor specifice
-decontaminarea echipamentelor folosite si a suprafetelor
-prepararea solutiilor pt dezinfectia spatiilor de lucru
-gestionarea deseurilor medicale periculoase
-gestionarea documentelor aflate in pastrare si predarea la arhiva in termenele stabilite
-instruirea personalului din subordine in domeniul professional si pe linie de calitate
-participarea la auditurile interne
-participarea la analizele effectuate de management
-efectuarea inregistrarilor de calitate
-semnarea buletinelor de analiza pentru investigatiile effectuate
-identificarea neconformitatilor si initierea actiunilor preventive si corrective
-asigura confidentialitatea datelor
IMUNOLOGIE- idem
BIOCHMIE - + gestionarea substantelor toxice si periculoase utilizate in departament- idem
Biochmia urinii- idem
???? Microbiologie si parazitologie (discutii)